BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, September 30, 2009

pulang ke kampong mlm ni...

hahahaha..lucu pon ade.dtg tg.malim xsampai seminggu dah nk blik kampong plak.haha.balik byk kali, duit pon cpt la kuar.emmm.duit dah la ciput ade..smpat xtau la ngan blaja ni.alhamdulillah bisnes ok sikit..time kasih la pada pelanggan aku yg beli EUMORA..time kasih byk2.


aku nk blik kampong mlm ni sbb nk urus hal yg penting...bapak aku beli keta untuk aku.hahaha..mcm xcaya lak..ala beli pon die pakai gak keta tu.huhuhu.berlagak la katakan aku nih...

tp xpe.mlm esk aku blik sini plak..

nak blik kampong teringat keje plak..serabut giler.ni pon baru bgun je tido.bgun2 ingt seng hati..sembahyang asar pon lom lg..tambah lg serabut keje yg xhbs2..emm biasa la adab blajo U.camtu la..leps hbs dah xde..ni la akn ingt nanti.huhu..

minggu depn dah la byk keje nak kena hantar.mujurla proposal aku dah siap isi bab 2.rilek la skit.

yg masalhnye keje multimedia byk gile siot..dah la sush.pening aku dibuatnyee.

tambah lg keje landskappppp!!! arggghhhhgghghg!!!

nape la aku ni malas tahap cipan..tahap dewa pon ade malasnyee.

makin nk hbs sem mkin la malas nk buat keje...asyik dok pk bisnes je..camne la aku ni..

xsabar2 nk hbis sem..hbis sem aku nk pulun tol2!!
hehehe
..bisnes cepat sangat.hahaha..oklah.. aku nk g mandi, sembahyng n sambung buat keje aku..salam..

malas gilerrr...




Arrrgggghhhhh...nape la aku skang ni malas giler nk buat keje.proposal ade la jugk mood nk buat,,keje multimedia tahap dewa malas, landskap ntah ape2 ntah, kalau buat bisnes gila plak.hehe...


nape ek????

hehe.. tp xpe,mls2 pon ade gak aku buat keje.xla dok bertapa dpan PC nih.hehe. aku dh xsabar2 nk hbiskan blajo nih..makin tggu mkin lambat...last2 buat bodoh je lah.seng hati n enjoy.

hari ni aku balik kampong.malam.balik naik bus...emm..balik pon berbaloi..uruskan aset la katakan..insyaALLAH..Viossssssssssssssss....


Tuesday, September 29, 2009

perkenalkan ayah paling aku sayangi...



ni lah ayah aku.dia mmg banyk berjasa pada aku. pengorbanan xleh aku lupa & yang pasti aku akan balas jasa dia, namun aku tahu jasa orang tua kita, kita xleh blas walau ape jua pon.namun bukti yang aku akan menggembirakan dia,aku akan mendapatkan segulung ijazah tahun depan. InsyaALLAH, aku akan usaha gak.

kepada korang2, jgn lupa diri & jgn kecewakan die...

aku tgh boring mlm ni..keje baaaaaaaaannnyakkk giler..tp xtahu nk buat yg mane satu..

proposal dah siap bab 2 dah.

esk multimedia plak..argggghghghg...tenson wehhh!!!

hari raya yang paling bermakna bagi ku..2009




salam. hai kawan2, tlh berlalu bulan Ramadhan yang mulia.bulan yang paling mulia dan bulan keampunan. sekarang kita telah berada di bulan Syawal. bulan kegembiraan. Hari Raya Aidilfitri.


namun terdapat cakap2 orang yang kurang memahami tentng hari raya aidilfitri. dua hari lepas aku tonton MHI dlm kt TV3.untuk pengetahuan anda semua,janganlah sesekali kita bagitahu bahawa "raya tiada makna" ini kerana, ALLAH telah berfirman dalam al-Quran bahawa, Dia telah menganugerahkan kepada kita iaitu hari untuk kita bergembira dan Dia telah menganugerahkan dua hari yang mulia iaitu Hari Raya aidil adha dan aidil fitri. sekadar berkongsi pengetahuan. apa yang baik dari ALLAH s.w.t dan apa yang buruk, dhaif,hina ini ianya dari diri aku sendiri.wassalam.