BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, March 7, 2010

~Tak Sanggup aku~

Tak sanggup aku untuk meneruskan..hati sakit, pedih.memang pedih untuk ditelan.kenapa hati jadi camni.aku bukan la jahat sangat.aku bukan lah penyibuk, aku bukan la nk jaga tepi kain.tapi aku sekadar ingin tahu je.salah ke?? ALLAH saja yg tahu betapa pedihnya hati aku ni.rasa nak menyumpah je.tp aku waras lg..

makin aku tahan, makin pedih.xtahan aku untuk pendam dlm jiwa aku ni.makin aku buat bodoh je,makin menjadi.

aku sengaja buat bodoh je,sengaja aku mengalah,tp makin mengalah makin besar kepala.

jangan cabar tahap kesabaran aku..

kesabaran aku ade hadnya.jgn biarkan gunung berapi meledak.

aku sabar..sabar..sabar..sengaja nk sakit hati aku ngn buat post camtu.xyah la buat skit hati aku camtu.ade ke aku buat cmtu selma ni??ade ke weii??

maybe npk mcm bodoh n bangang.tp hakikat nya mmg sakit hati aku..xpelah.biarkan je.jgn ingat aku xleh buat camtu.aku buat lebih teruk lg drp ape yg dibuat tu.skang baik aku fokus kt student aku & blog aku ni.dah lama xaktif blog aku ni.

sekali sekalank ugak panggil babi, bahlul n bangang.tp ahati aku ni xsampai hati.maybe hati aku ni jns lembut,xsampai hati.kadang2 ade gak terepas.padan muka la yer..

sekarang fokus kt Blog jelah.FB stop..

"Selamat Tinggal FB"
baik xde bdaalah tu daripada ade.seng hti aku.blog bukanne org leh baca sume.

oklah...salam

0 comments: