BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 12, 2010

Hati pedih sapa yg tahu..

Pagi2 harap suatu yg baik dan ceria.tp hari aku pon xtahu.ape salah aku.aku ade slh ckp ke? aku rasa xde yg salah aku ckp,ckp baik2 je.tp dibalas ngan yg xsepatutnye.nape??

Sedih hati sapa yg tahu.baik senyap je.maybe suatu hari nti akn terbuka hati tu utk memahami diri aku ni..

Dalam dua tiga hari ni dingin je.serabut je.walau buat2 senang hati je.tp hati dalam diri ni org xtahu.org xkan tahu walau kita senyum lebr sampai telinga.adakah masih bersinar harapan itu.

Ku harap harapan tu bersinar lg.masih tersemat lagi.mungkin salah aku juga yg aku xperasan or xsedar.aku akui.

Minggu depan dah praktikal kt Taiping.aku akan tumpu sepenuhnya hari2 itu ngan penuh cemerlang.aku harap perasaan aku ni xakan bercampur ngn kerja2 aku nti.insyaALLAH..

xpe la..salam

0 comments: