BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, January 17, 2010

Suasana Taiping yg ceria seceria penduduknya..

Taiping yg indah..bagi aku yg kali kedua sampai dan akan menetap kt sini selamat 4bulan ni akn menganggap kt sini adalah suasana yg ceria dan menggembirakan.

tambah lagi dapat mak cik & pakcik yang begitu baik ngn k'org mak apai, buat k'org kt sini rs lebh selesa dan senang hati.suasana perumahannya dihuni oleh kaum melayu.aku sgt2 suka ngn suasana camni.

Esok mula buat ROS. Dan esok jugak lah aku akan gi amik motor aku yg telah sampai sehari awal dlm sangkaan aku.xpe ar.esok gi sekolah ngn kawan la dl.huhuhu.

tiba2 je pagi2 ni nk ber-ayat2.hahaha..

pagi yang indah,pagi yang nyaman, pagi yang ceria, pagi yang sejuk dan pagi yang membuatkan suasana akn mjd lebih menggembirakan.

salam.

0 comments: