BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, March 8, 2010

~Merawat PC yg bengong~



kul 9.30 pg tadi aku ke bandar kamunting.gi hantar pc yg mingong.dah puas aku kerjakan pc aku tuh.tp xmau ugk.last2 hantor je kedai.biarlah byr pon.asal dpt elok pc kesayangan aku tu.xbest la asyik dok pinjam laptop org je.nti ape2 jadi susah lak.huhu.

siap ptg ni baru gi amik PC kt kedai.mtk2 la jangan rosak motherboard.rosak motherboard naya la aku nak tukar.dah la duit tgh ciput2 ni.huhu.

ptg kul6.35 aku habis sekolah.balik terus g amik PC kt kedia tu.die janji nk tggu xpelah camtu.hehe.sng la hati aku sikit.huhu.

emm..citer untuk hari ni plak kt sekolah...emmm.minggu ni minggu exam.ujian selaras kt sekolah sampai la hari rabu je.khamis ujian ulangan.

hari ni kena jaga 2kelas je.cite pasal kt sekolah ni rasa seng hati lak aku nih.best kat sekolah.tp kdg2 tu rasa menyampah ade gak.biasa la,manusia xsumenya rasa best & seronok.

citer pasal budak2 plak,xsama macam aku sekolah dulu.mmg tol la cikgu2 aku ckp dulu.nanti kamu akn jumpa ramai org bila dah jadi mcm die.em..sume cikgu aku ckp tu betul.

nakal budak ms dulu mmg berbeza ngn nakal budak sekarang ni. dulu budak2 ade lg rasa hormat yg tebal dlm diri mereka.bukn nk beza2kan dl & sekarang.tp mmg realiti & kenyataannya perlu hadapi.dan perlu aku tempuhi utk berpuluh tahun akn dtg nti.

perjalanan aku mmg masih panjang.byk perkara aku perlu lalui dan tempuhi.insyaALLAH ku pohon spy hati aku ni ttp ngn jiwa pelajar & jiwa cikgu.hehehe

oklah,aku nak iron baju dulu pastu makan.ptg nak gi sekolah.hehe
nanti ade masa aku akan entri utk topik lain.kihkih.

salam warahmatullah hiwabarakatuh..

0 comments: