BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, March 12, 2010

Kejohanan Olahraga SMK Bukit Jana












Pada 6hb 3 2010, sekolah aku telah mengadakan kejohanan olahraga tahunan peringkat sekolah. aku juga turut terlibat dlm menjayakan acara tersebut sebagai AJK persiapan pentas VIP dan sebagai penjaga lorong.di bawah aku sertakan gambar-gambar yang telah diambil semasa kejohanan tersebut berlangsung:


penjaga lorong acara 4 x 400m
ok..ni peserta no.3 sila ambil lorong anda
baik punya posing (Sumber Cikgu Aziz)
nak posing sikit

Perbarisan PAsukan Koreksional
Perbarisan rumah Merah
Perbarisan pasukan pengakap sekolah

perbarisan rumah kuning
perbarisan Pasukan PKBM (Laut)
perbarisan rumah ungu

perbarisan Puteri Islam
perbarisan rumah Hijau

perbarisan pasukan emmm....nanti saya tya cikgu aziz dulu..lupa.haha


perbarisan pasukan rumah Coklat
KEbesaran ALLAH s.w.t yg perlu kita fikirkan dan renungkan.ada hikmah disebalik ciptaan-NYA.fikir-fikirkanlah.

perbarisan pasukan Pendidikan Khas
perbarisan pasukan PBSM Sekolah

Tarik jangan tak tarik
semangat tol cikgu Mustafa nih..
Tangkap ditangkap..
perbarisan pasukan KRS
baris sedia...

itu saja aku upload gambar.aku nak kemas2 barang dl.esok pagi tolak gi KL. malam esok naik bus blik kg.

yabedabedoooo..balik kgggg...lama dah aku xbalik kg.huhuhu.rindu giler nk blik kg....salam..

0 comments: