BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 22, 2010

saje-saje je nak tulis



Sudah lama aku xbukak blog ni.mmg dah lama.asyik dok main facebook je.

terbaru minggu lepas den gi Tanjong Karang.lepas ugk hajat den nk g sana.wekend yg menyeronokkan aku.gembira hati ni.dpt peluang g sana.bukannya ade ape pon kt sn.tp ade buat hati dok sana.sbb tu rela je g jauh2 sn.semata2 nk jupe buah hati yg sorg ni.huhu.

emmm..hati senang je yerr..

weekend yg sekejap je.walau cuti keputeraan sultan perak.huhu.

hari ni dah 22hb april 2010. lagi 2hari besday aku.kalau kt tg.malim dulu,besday aku mst ade org sambut.sambut ngn tepung gomak.huhu.habis daa kena tepung.

emmm...minggu ni ugak la kawan aku pon dah habis praktikal.yg budak USM.sesi pagi & sesi petang.yg sesi pagi xla baik sgt.kalau yg sesi petang tu blh dikatakan kutukan aku tu dh lali die dgr.hahaha..

wei,ko habis praktikal tu jgn lupa lak kt org yg tgh praktikal ni.hahaha..

dah la.utk mlm ni itu je la.RPH aku xsiap lg utk satu kelas lg.sambung buat RPH daa..

salam semua.

0 comments: