BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, April 26, 2010

MAher Zian - For The Rest Of My Life

Baru ku jumpa lagu yang penuh dengan pengertian.sungguh syahdu lagunya.

lagu ni pon aku dapat dari kawan aku.die cakap best lagu ni.aku download.ternyata best lagu ni.

terima kasih su.huhu

lagu yg membuatkan aku membuka hati ku ini.

lagu ni aku nak kongsikan kepada anda semua yg ade terbaca blog aku.
aku baru jumpa lagu ni.mmg best.kepada mereka yg dah tahu xpelah.huhu

ape2 pon aku ucap terima kasih kepada kawan aku tu. suriani hasan.hakhak

5 comments:

nabilah_2908 said...

yupp...lagu ni mmg best.. :)

lepas jer dgr..terus g downld..hehe.. :)

Szalizan Ramli said...

hehehe.tu la lirik die mmg menarik.mendayu je..layannn

Anonymous said...

maher zian ke maher zain?? bnyak lg lagu die yg best2...

Anonymous said...

weh wat la shout box satu..
senang nak komen skit -cennabong

Szalizan Ramli said...

silap taip daaa.-maher zain