BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, April 24, 2010

24hb April 2010

Bangun pagi2 hari ni tujuan hendak ke sekolah.cikgu kaunseling( maksu) soh kemas bilik pda ape ntah kt atas bangunan tuh.aku ni pergi la sekolah hari ni.emm..tggu punya tggu maksu pggil aku.tya umoq aku berapa.aik apo pelik sgt tya soklan tuh.

ingtkan nk tya ape ntah.masuk bilik die.


jeng jeng jeng..terkejut aku kerana aku telah dikejutkan oleh mereka untuk mengejutkan kerana hari ni d'org dh rancang celebrate besday aku.seingat aku xpernah lg aku buat celebrate camni ngn kawan2 aku.

bagi tepung ade la.pastu kek muffin.emmm

terharu rasanya aku..hakhak hakhak...

siap ade kek,bihun goreng,ayam kfc yg semalam, pastu mcm2 lg.

besday aku sama ngn maksu.emm..tp ade 2org lagi sama besday ngn aku iaitu kak linda ngn ayahsu aku.hari ni besday kami..

tima kasih byk2 yer buat surprise ni kt aku ngn maksu walaupun maksu dah tahu kot.buat2 blurr je muka die td.hahaha

memori ni aku xkan lupa sampai bila2.korang da best la.xsangka aku.ade gak org sambut besday aku.nk sambut ngn kuaga jauh dah.huhu

korang menggembirakan aku n korang buat aku happy hari ni.hahaha..(jiwang ayat..macam gampang je ayat aku nih.)

1 comments:

Anonymous said...

mak su xtau pun kami nak sambut besday hang pa aritu... kami sengaja buat suprise buat hang pa...

kenagan terindah smkbj...hehe


ros & liza