BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, October 26, 2009

adakah menjala hobi ku sekarang???



salam kepada kawan2 ku yg terbaca entri aku.hari ni,baru la aku smpt nk karang mengarang puisi2 ni.hehehe. setelah beberapa hari aku kejar mengejar, pent lelah, tertekan ngn keje2 yg plu dibuat.namun selesai gak segala kerja2 aku tu.hehe.


xpyh dipanjangkan cerita,aku nk cerita la aktiviti aku hari ni.

jeng..jeng..jeng..

cuba teka ap aktiviti aku...??? alaaa aku dh tulis dh ats tu.emm.hehehe

tepat pukul 2.30 ptg leps smbhyg zohor,aku turun g sg.sempadan perak selangor.jauh tu..penat aku naik moto..

sampai sn, aku ikut la d'org2 ni. (apai,bob,koyek,musa,krokokko,lino chip,siti g menjala) nk dipendekkan.aku beljr la teknik,strategi camne nk menjala. hehehe.

akhirnye aku berguru ngn apai , lino.hahaha.xdisangka2kan aku berjaya gak dpt 4 ekoq ikan..musa ape xdpt pon..apai dpt ikan bilis.hehe,n sekutu yg lain camtu la..aku berjaya.hahahaha.weh musa,apai,koyek jgn jeles yer.aku dpt 4 ekoq.hahaha

salam utk entri hari ni.hahaa.

1 comments:

Khai said...

hai, btl ke p menjala ikan ni...
hahah, entah2 p beli je ikan kat pasar tanjong malim... hua hua