BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 6, 2009

sahabat2 aku yg sempoi giler...






salam...


xsedar kita ms berlalu dgn cpt..dan xsedar persahabatn kite dh hmpir 4thun.namun dlm ms 4tahun ni, mustahil utk kite mengenali antara satu sama lain.buk sng utk kita mengenali antra kita.tp ape yg penting & apa yg aku tahu, kita ade persamaanantara kit.

Iaitu persahabtn yg ikhlas antra kita, satu kepala antra kita(so pallo), kite juga dh mcm adik-beradik dh. ko ejek aku, aku ejek mu dh jd lumrh dlm hidup perkenlan kita. xkurang ade yg kaki BULI,kaki mengarut pon ade (koyek,BOb, apai,jawa,ustad,ramai lg....hahahaha). ni bagi yg laki.

tp yg popuan ape kurgye..kaki mengarut mmg ramai.hahaha..hani, ina,shila mambo, yat, lida xmakan saman...emmm..mmg d'org ni byk buat budak2 KH kels aku ceria, gembira, tergelak terbahak2 pon ade...yg kuar air mata pon ado..sbb gelak kuat sgt la tu..hahaha.

aku taip entri ni pon gelak sorg2.mcm org giler plak.hahaha..tp xpe giler2 utk coretan ni..

emm..aku bersyukur sbb ditemukan ngn korg ni.korg cukup baik, cukup2 best.xmakan saman pon ade..yg tu yg bestye..buat kepala sendiri pon ade..tp xpe..tu lah budak KH yg hebat.

aku tulis entri ni pon sbb boring..proposal dh siap bab 2.haha..k lah aku nk coww lu..salam.

2 comments:

Anonymous said...

wah
x aci ijan da siap bab 2
nk sign:P

Szalizan Ramli said...
This comment has been removed by the author.