BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, October 11, 2009

bertarikh 11/10 adalah ulang tahun arwah ibu ku..



tanggal 7.11.1997,orang yang aku sayangi sepenuh hati ku, insan yang begitu banyak berjasa pada ku, insan yg telah mengajar aku tentg kehidupan, dan insan yang telah melahirkan aku telah kembali kerahmatullah.


aku masih ingt saat itu,msih terbayang di ingatan aku..

umi, ijan redha ape yg telah dtakdirkan ini.ijan terima ape yg telah ditentukan oleh ALLAH s.w.t.

ijan mintak maaf jika selama ijan hidup bersama umi telah banyak membuat umi sedih, tlah byk membuat hati umi skit, telah banyak menyusahkan UMI..

umi, ijan berdoa pada ALLAH supaya roh umi dicucuri oleh ALLAH s.w.t

ijan menangis ingatkan umi..kalau ckap pasl UMI, msti mata ni mengalirkan air mata. ijan rindu belaian umi, rindu kasih sayang umi, rindu bebelan umi, dan yg paling ijan rindukan gelak tawa umi..

bila teringatkan umi,mesti ijan mengalirkan air mata.. ijan sebak bila ingatkan umi..

umi, ijan akn sentiasa doakan supaya UMI ditempatkan di tempat yg solehah..


al-fatihah..


2 comments:

Anonymous said...

amin yarrabbal alamin
smoga roh arwah dirahmati dan dlm golongan orang2 yg soleh.InyaAllah

LoveShak said...

tiap2 kali aku teringat arwah nenek aku, mak aku pesan:

kalau rindu je, baca al fatihah dan sedekahkan pada arwah....

pastu mesti rasa tenang skit ati ni sbb kita tau itu je penghubung antara kita dan arwah...