BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, October 7, 2009

anak sedara aku(wan Atirah)

Assalamualaikum.emm..aku baru blik je.td gi kelas.ingatkan kels kul 10.kels ganti.hampeh tol la..kels ganti kul11.maleh tol la aku.daripada dok saja gini.aku nk tulis skit utk hari ni..pg2 lagi dh kuar.gi beli kertas layout pad A3 ngan gi print.ni keje multimedia la ni..banyk tol..nk buat gane..lecturer yg bgi markah.kalau aku xpe la xnk buat pon xpe.hehe.(aku cakap mengarut la plak.)hehe.

gambar sebelah tu aku ngan wan atirah..satu2nye anak sedara aku yg comel lagi cute.aku syg sgt kt atirah ni.jantung hati ku..hehe..dah la pemalu..senyum je ..perghhh sejuk hati bila tgk..tu lom anak aku lagi.baru ank sedar aku..

kalau ank aku..xkuar umah la aku dok main ngan anak sendiri.hehehe..

jap lg nak g kels..kul11 kelas.aku rs malas giler gi kelas multimedia nih.dah xde mood langsung..nape la jadi camni.emm..

oklahh..aku dah nk g kelas dah ni. ade ms aku nk tulis byk2 lg..hehe.


assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh....

Posted by Picasa

0 comments: