BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 30, 2009

hari yang berbaloi..

tepat jam kul7.30 pagi aku gi hantar ayahsu aku ke KL.ngan moto.hari ni bukak booth kt Kementerian Sumber Asli dan Alam Sekitar Putrajaya.pergi KL dah setengah jam.sampai sn kul8.pastu terus tolak gi Bangi amik sayang plak.lebih kurang 45 minit baru sampai ke Putrajaya. aku ingt maksu dah siap letk brg kt Booth..tp col punya col sampai beberpa kali baru angkt.pgi tu maksu ade meeting.jd lambat sikit aku bukakk booth.lebih kurg kul 9.30 pagi bukak.

tp xpe pagi2 pon xde org lagi.alhamdulillah mujur la aku sempat gak.

yg bestnye ade gak org yg teman aku bukak booth.huhu.semangat giler la hari ni.

alhamdulillah rejeki hari ni menyebelahi aku.hehe.xramai sgt org yg tahu pasl Eumora.jd sukar la skit.tp alhamdulillah akhirnye aku dpt gak jual 2kotak eumora.kira rejeki aku hari ni.

lps bukak booth.aku g makan McD kt PKNS Bangi.hehe.prosperity.waaa.best tu.

niat nk gi hantar sayang & jenguk anaknye kak ctoh,tp rejeki aku dpt ugk jual 1kotak lg.jadi kira2 hari ni aku je dpt jual 3kotak.terasa teruja jugk aku.alhamdulillah.syukur.

badan ni rasa mmg penat sgt2.tp berbaloi ape yg aku rasa penat ni.syukur kehadrat Ilahi kerana melimpahkan kurnia rejeki pd aku.alhamdulillah.salam semua.

0 comments: