BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 9, 2009

Otak Bisnes..

gambar-gambar ni adalah testimoni bg pengguna yg telh pakai Eumora Facial Bar.alhamdulillah mmg jadi

Bila dh otak bisnes,asyik dok pk bisnes je.sume tempat nk serbu,hehe.tu lah usaha aku selama aku dok kt umah ayahsu aku.tp alhamdulillah segalanye berjalan ngn lancar & baik la.ape2 pon tq su & maksu.hari ni baru je lps bukak booth kt Kementerian Kesihatan Malaysia(9hb 12. 2009).Putrajaya.alhamdulillah.jualan ok la.esok plak aku akn bukak booth kt PKNS Bangi.itu usaha aku cari tempat.mtk2 jadi la kt tempat tu.ngan cara ni la aku dpt yakinkan diri aku ni & ngn cara ni lah aku dpt cari duit poket.huhu.

esok mula kul10 pagi hinggalah kul10 mlm.tp tgk keadaan la kalau Eumora cpt habis & dpt org,cpt la aku balik.hehe.

aku percaya pada MAHA PEMBERI REZEKI kalau usaha lbh & redha ngn usaha & kita dpt,kita akn dpt lg lebih drpd hari yg sebelumnya.aku pegang itu je.usaha ttp usaha,jgn dok nganga dah la.mmg xkn dpt la.selagi aku mampu buat, aku akn buat.insyaALLAH.

oklah mata aku dh ngantuk,pedih2 mata dah.isyak lom lg.hehe

wazzaa..

0 comments: