BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 16, 2009

nak gi jalan-jalan kt Putrajaya..


phone aku berdering2.krel col aku ajak gi umah die.huhu.lupa la plak aku jln nk gi umah die.lgpun buknnye aku selalu gi umah die.lp daa.huhu.mmg niat nk kuar hari ni.bajet2 nk gi KL.pusing2 satu KL tu.nak kenl tempat2.hehe

tp sebelum gi umah krel,aku nk cari bahan dulu kt tenet ni pasal masalah kulit & nak buat rujukan aku.huhu.xde kena mengena ngn praktikal aku nanti.hahaha

tp ape2 pon.cari bhn tuk bisnes aku.

21hb,22 & 23 hb 12 ni aku nk bukak booth kt wisma tani.tempat dh ade.tmbh lg musim dpt gaji.hehe.jadi leh la aku buat bisnes ni.hehe.usaha selagi aku mampu buat.

utk tahun depan,aku bimbang ni.praktikal dah dekt.rs risau la plak.byk benda yg kena prepare.rs diri ni kerdilnye rasa.makin belajar,makin aku rs sedikit je ilmu aku ade ni.cukup ke aku nk ngajar ilmu yg ade ni.boleh ke aku ni.tp bak kata 'En.Burn' dlm realiti dunia pekerjaan yg sebenar,ms tu la kita akn belajar.belajar berdasarkan pengalaman leps yg telh lalu.kalau pk2 camtu,mmg tol la en.burn ckp tu.aku setuju ngn die.

skang ni aku kena pk mcm mane nk majukan diri aku ni.hehehe.(xde kaitan).

hahaha

oklah aku nak cau lu.salam.(gmbr yg xde kaitan.aku suka)

0 comments: