BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 15, 2009

Mengapa ada perasaan ni..

Semakin hari aku pon xfaham nape la hati ku sentiasa memberontk dan rasa sakit hati je.nape jd mcm ni.hari ni utk aku lepas kan tension aku,aku gi KL sorang2 naik motor sorg2.gi pon ade keje sikit.bubuh tali raket ayahsu aku.

lepas hntr kedai raket tu,ade ms utk aku tggu raket siap aku tggu la kt kfc kt Pertama Compleks tu.xsangka dpt jumpa ngan professor dunia kt situ.aku dh lm tahu pasl professor dunia.aku percaya die mmg hebat orgnye.bg ilmu kt tepi jalan je.aku kagum ngn org tua ni.best jugk dgr die ngajar sifir.maybe dgr mcm biasa je.tp ilmu yg disampaikan tu cukup mmberi manfaat yg berguna pd sume org.

cuma org yg xberfikir ngn sempurna je akn ckp,,ala die ni bukn hebat pon.tp sekain lama aku dok situ,dgr ilmu yg disampaikan oleh beliau,terdetik dalam hati aku,emm..bila la aku dpt mengajar kt sekolah.tahun depn tanggal 18hb Januari bermula la episod kerjaya aku sebagai guru pelatih.praktikal kt Taiping.insyaALLAH hrp2 dpt berjaln ngn baik.

ape2 pon,esok aku nak gi plak kt KL.tgk keadaan la camne dl.kalau rajin gi KL aku akn gi nti.hehe..bangga gak dpt gi jalan2 kt KL sorg2,gi ngn motor sorg.hehe.alhamdulillah first time gi KL ngn moto sendiri xsesat.hehe

oklah.aku nak stop la dl.mata ni pon dah pedih2 dh.mujur la blog ni ade menjadi teman baik aku utk aku lepskan kegelisahan dlm jiwa aku ni.

salam..

0 comments: