BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, November 8, 2009

Aduyaiii...



aduyaii...

malehnye nk study wei..nape la pale otak ni rasa malas giler nk study ni.malas giler nk tgk2 nota nih, malas giler nak BUAT NOTA.

yai yai yai yai.....

exam tulat,,study entah kemana lg.. rs bengang pon ade.


rasa bengang xhabis2 menghantui dlm diri aku nih..

nape la jadi camni.emm..

tensennn wehhhh.


pk2 malas nk study je.... tp pk2 lagi kalau xstudy aku nk jawab ape nanti....


aduyaiii... serabut weiii...


last2 tgk movie baru tau..leh layan movie lg beshhh..hahaaha

hari ni byk masa dihabiskan dgn layan movie..movie..movie..pastu ngedit gambo..last2 xdihargai..ape la nasib bdan..terima seadanya..aku terima ape yg dianugerahkan utk aku..ape yg aku buat mst didasarkan ngn rasa bersyukur..

sbb dgn ape yg diterima itu mst ade hikmah dan kebaikan..ala setakat benda tu tak jadi heran aku lah..buat bodo je..buat lembu kenyang je..habis cito.sonang den.xyoh den dok pk2 agi..(tetiba je kuar ckp nogori ni)

bila aku pk perkara yg leps2.. yg manis2, seronoknye..mau juga dibawak dlm mimpi.hahaha.

bestnye kalau dapat yg aku impikan selama ni .. gumbiranye hati ini..sape yg tau.mau dicakap kt sume org.hahaha..

tp biarlah ia jadi rahsia dlm hidup aku..kuikuikui...


hahahahaha.entah ape la aku dok taip ni.bila baca blik ape yg aku tulis ni rs ngok ngek la pulak.ntah ape2 ntah..main tulis je ape yg tertulis, ape yg terpikir dlm pale otak aku nih.hahahha

janji hati aku sonang xkaco org lain sudah..

hidup mst ceria, msti gumbira selalu..jd blog la tmpat aku menulis, menaip ape yg ade dlm isi hati aku nih.mujur la ade blog.

bye-bye sume..

0 comments: