BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, November 4, 2009

kenapa??

Dari hari ke hari,sejak dua tiga hari ni, hati aku ni sentiasa sebak.sebak teringatkan insan yg dah lama tinggalkan aku.betapa beratnye hati ni..bila ckp pasl umi, pasti nk mengalirkan air mat,bila tgk gambar umi, mst mata ni nak mengalirkan air mata nih..

aku lemah untuk menahan sebak hatiku.kadang2 aku menangis sendirian.

tulah cara untuk aku melepaskan sebak di dada ni.

mungkin aku blh lupakan untuk sementara,namun kembali teringat dan terbayang wajah umi..rinduuu.. rindu sangat2 kat umi.bila tgk org lain bergembira, ckp pasl ibu, hati aku sayu sangat.

teringat sangat2 kat umi..kalau boleh nak je aku jumpa umi dalam mimpi.tiap hari pon blh..rindu sangt2..

nape la sebak ni hadir masa aku nak exam..mungkin sebelum2 ni aku pnh lupakan umi..tp tidak pernah aku lupakan umi..

yaALLAH kuatkanlah hati aku nihh..

aku doakan umi dicucuri rahmat dan ditempatkan ditempat yg solehah.amin yang ya ALLAH..

8 comments:

amerzack said...

Jan... bykkn bsbr.. Setiap yg hidup pasti akan mati.. Mungkin aku lbh sng bkata2.. sbb aku x brada d tmpt ko... Tp ape yg aku ley ckp hnya kuatkn n tbhkn ati tu.. Aku xdpt nk tlg ape2.. Lbh baek ko mengalirkan air mate tu drp ko smpn.. Aku rs lbh elok.. Knape dkt nk exam ni jd cm ni?? Mungkin umi ko igt kt ko... Jd wt la yg tbaek utk exam ni.. Study hard.. Smpai berjaya.. Insyaallah... Umi ko pasti gembira melihat ko berjaya.. Al-fatihah..

Anonymous said...

sabaq jan
aku pon jd sebak bace entry nih
biar yg berlalu terus berlalu
aku pon cam hang gak
senasib la kite
ni la dugaan untuk org2 cam kite.
moga redha dan rahmat tuhan mengiringi arwah..
ingat.. ade hikmah disebalik ape yg berlaku

Anonymous said...

Hhhmmm... Aku pon xtau nak kate ape. Bile ko ckp cmni, aku pon otomatik igt arwah mak aku... Tp kite kene kuat Jan. Kite x mcm org len... Org len ade 2 "penyokong". Kite dah tggl 1. So, kite sndri yg kene kuat, kene tabah hadapi ape2 je yg kite terpakse hadapi. Bile igtn terhadap yg tlh pergi tu dtg, sedekahla ape yg patut......

Szalizan Ramli said...

time kasih kawan2.kat dalam ni lah leh aku luahkan sumenye.aku bukan nk tagih simpati kwn2.tp ape yg aku rs dlm minggu camni lah.mmg korg npk aku ni gelak2.tp bila terbyg n teringt hati ni sebak.tol2 sebak.aku mmg xleh thn.time kasih kawan.

amerzack said...

Hidup ni perlu diteruskan.. Walau pahit mcm mn skali pon utk ditelan, ia ttp kte kne teruskn jgk.. Kuatkn smgt, tabahkn ati, yg pergi ttp pergi.. Ape yg blh kte hrgai adalah insan2 yg brada di sekeliling kte.. Yg dkt ngn kte.. Mmg la yg dkt ni xkn sm dgn ibu yg sorg.. Ibu yg tlh melahirkan kite.. Tp igtlah kte masih ade org yg menyayangi kte.. Hargailah seadanya selagi berkesempatan.. Aku sbg kwn, shbt korg, Insyaallah akn terus menyokong n support korg.. Aku tau ape yg dihadapi tidak dpt dirsai dgn mata kasar.. Berat mate memndg brt lgi bhu yg memikul.. Semoga kte semua menjadi insan yg berguna yg akn dibanggai oleh seorg insan yg bergelar ibu.. Insyaallah..

Anonymous said...

saper kate aku takleh komen jan??
nie bleh jer aku comment,nak xnak jer
heheh

ur bad friend (Khairul)

SiS' 09 said...

hope ijan lebih kuat.....de hikmat kn disebalik semua ni..semoga arwah ditempatkn dcc Nya

Szalizan Ramli said...

time kasih kawan2.korang mmg sahabat aku sampai bila2.