BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 5, 2009

Wajah2 Ceria Rumah Tmn .Samudra & Geng2

salam.hai,hari jumaat ni iaitu 6hb 11 2009 kita akan tempuhi exam.sudhkn bersedia.emmm bagi aku,ntah la.asyik dok ngedit blog je aku nih.hehe

tp xpe.hari ni ade gak aku study,diskus ngn kwn2 pasl exam.hehe.sekurng2nye ade gak input yg masuk.hehe

lusa exam first paper.pastu paper last 11hb 11 2009 nih.2 paper je semni.jap je rasanye..emm

kawan2,korg mst rasakan kite dh mkin pada penghujung pertemuan.

ye aku tahu,kite dah makin penghujung.

bagi kawan2 aku serumah ngan aku (joe, apai, nizzam, kroko(PAKAR BAHASA), amir, Napi), kite dh xlama dah utk dudk satu bumbung.emm..aku sayang korg.

aku ni pemalas kalu hang nk tau.pemalas utk buat kerja umah.hehe.buang sampah mst warden PRISON BREAK aku tgur (APAI). aku msti ingt apai.

pastu kwn yg pelik skit, joe.maamt nih orangnye senyap je.tp sekali bunyi kuarkan ayat,mst berair tinga korang.cukup padat la bahasa die.(BOLEH DIKATEGORIKAN PAKAR BAHASA GAKKK). HEHEHE

hahhh..ni sorg pakar bahasa,skrang ni die xde.balik KG.kelate..poksu-poksu.die ni orngnye senyap je.tp bila die dgr aku ckp ke, apai ckp ke, amir ckp ke, nije ckp ke, napi ckp ke, joe ckp ke, mst die putar belit.ade la die kuarkan bahasa tinggi die.almaklumlah kroko ni bahasa die sama ngan A. Samad Said.aku bimbg ckp ngn die.

ade2 je die putar2.emmm..kroko-kroko.

ni kwn sebilik aku. die ni pg2 mst kacau aku ngn nizzam tido..pggil nama aku la, pgl nama nizzam la.rasa nk sumbat underwear aku je dlm mulut die ni.hahahahha..orangnye napi la..xpe2.die kejut org bgun subuh.aku mst ingt die ni.hehe

pastu sorg lagi kawan sebilik aku. mamat ni oghe ganu.ganu kt besut. emm...die ni pnh ade skandal ngn paih.hahahaha.bukn die la.tp paih tu je yg perasan lebih kot..kot..kot.hahaha.die la nizzam misai..hahaha

sorg lagi h'mate aku, tiap2 hjung minggu mst balik kg.hahaha.xpe, die poket tebal.ade keta.sng la.pastu dkt je umah die.kentut pon leh dgr.hahaha.mamat ni namanye amir.hahaha

kawan2..percayalah sepanjang aku kenl korg..mmg cukup best.korg penghibur hati duka yg lara(bermadah la pulak) hehe.

last sekali aku nak ckp,ape2 pertelingkahan, pergaduhan, perselisihan faham ke, dok nganjing ke, dok ngata belakang ke, aku mtk maaf la.biasa la korg pon selalu buat slp ngn aku.hahahhahahhha


oklah dah kul 1 lebih dah...pagi dah..cptnyee.

sekian utk entri aku hari ni.nti aku sambung plak.

3 comments:

Anonymous said...

heheheh
memang besh kt umah ni
sedey plak kalo terpk nk calo dr cn
huhuh
tp tu la realiti kehidupan
waaaaaaaaaaaa

ali the Reds said...

em 2 la...
aku pon nk mtk maap la jg ko demo
n geng samudera ni. ape2 pon trjadi aku akn ingt korang sume...

Szalizan Ramli said...

hehe..dalam umah kite sume ade gelaran.hehe.jd ingt la ek.