BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, November 3, 2009

ku ingin....





salam..di pagi hari ni,sayu plak hati aku nih..bukn pk pasl exam tp pk hal lain plak.emm.. nape la jadi camni..aku bukn ape..terkilan pon ade gak.nak kata kecewa de la skit, nak kata marah,xjugak,nak kata skit hati xugak,lebih kurg hati aku ni sedikit je terhiris ngn persaan org lain.tp aku cuba tabahkan hati aku nih.pk yg positif dan pk yg manis2 je.

namun jika pk yang manis je,xguna gak.hakikatnye hati ni terhiris.bukn aku xpercaya,namun rasa kegelisahan la seng cerita.maybe skang ni final exam, kena tumpu pada study..tension,tertekan sume ade,jd pikiran pon cemaruk ala2 beruk la.emm..

YA ALLAH jadikan impian ku ini menjadi kenyataan buat selama-lamanya.sesungguhnya Engkaulah tempat aku meminta pertolongan, tempat aku berlindung, tempat aku berserah sepnuhnya pada-MU..aminn..

namun ku harap, cintaku sentiasa mekar untuk insan ini..begitu juga insan tersebut..

comelnyee my girlz..




nape la pagi2 nih nak mengarut je dalam blog aku nih.hahaha..ape pon ikhlas dari hati yg mmg ikhlas.hehe

4 comments:

Anonymous said...

phewittt
hehehe

Szalizan Ramli said...

haha.mcm2 pagi ni pai.bangun igt je.exam xingt pon.bab lmbt lg exam.haha

amerzack said...

Insyaallah.. kte hye merancang ttp ALLAH yg menentukan sgalanya.. Aku doakan kbhgiaan ko jan.. Mudah2an impian ko tercpai.. Semoga kekal bhgia hingga ke anak cucu.. amin amin ya rabbal alamin.. Insyaallah..

Szalizan Ramli said...

time kasih mir.