BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, November 17, 2009

Hajat kesampaian

Penat badan xhabis lagi balik kg hari tu.emm semalam gi plak Taiping.tp best giler gi sana.tp kesilapan besar, xde kamera.aduhhh..rugi tol la.kalau x leh amik gambar umah sewa aku ngan bakal sekolah yg aku ngajar.hehe

perjalanan yg jauh memakan masa selama 3jam..bertolak dr Tg. Malim kul9 -12 mlam sampai..

tp yg buat dunia aku ni gelap gulita dan ketakutan..first time aku tgk Pondan yg berkeliaran cari pelanggan..geli geleman aku tgk.

hya lalu je nak tgk live org pondan ni camne.betapa berleluasa maksiat.xkira la kt mane2 pon.sama je kalau xde penguatkuasaan..

tp malam tu merupakan malam yg terakhir, malam terakhir aku kenal tmpat tuh.seram sejuk je gi sana.fuhhh..tq apai bwk gi sana.hahaha.leh kenal gak.tempat tu JALAN ELIAMTHAMBI.xtau la tol ke x aku eja tuh..


pastu masa on the way balik, singgah g umah kawan aku.kawan lama yg dah lama xjumpa.hampir2 4tahun xjumpa..YA ALLAH sedihnyee bila tgk pakcik.sebak je tadi.aku tahan je. kawan aku ni dah lama cari kerja.tp xdapat2.cian dia.aku doakan mu dpat keje cepat.

ape2 pon nanti aku praktikum sana,tempat tu la jadi port aku nti.hahahha..

tp bila nak balik kawan aku tu bagi durian punya la banyak.satu bonet keta.campur ngn durian hani.huhu.buah rambutan ngan buah langsat..rezeki mmg murah sangat2.alhamdulillah YA ALLAH.KAU pemberi rezeki kpd hamba2- MU yg KAU kehendaki..


penatnye bdan ni.aku nak rest jap.nanti sambung lagi.

0 comments: