BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, November 10, 2009

Penyelidikan Ilmiah (A++++++)



pagi2 lagi aku dah bgun. biasa la.bda wajib kena bt dulu. pastu hati ni rasa nk study.

dok depn PC. baca la sikit ape yg patt dibaca. entah ape aku baca ni pon aku xtau. esk dah nk exam dh. otak serabut lg. bukan serabut ape.study la. mmg la, sume org leh ckp, sabo2 jelah.mmg sabo la ni.emmm... sabo jelah.. kui kui kui..

agenda pagi ni ialah mata ni lali nak tido je.smlm tido bukannye lwt pon.awl daripada org lain.tp mata nih still ngantuk lg.aduhh..tahan la mata oii.

kena sabo,esk je lg last paper. pastu enjoy la.emmm.lps exam byk agenda kena buat.tp xtau la menajdi ke x ape yg dirancangkan ni.hrp2 ape yg aku harapkan ni menjadi ngn bantuan ALLAH.

YA ALLAH KAU makbulkan lah permintaan ku ini.hrp2 dapat.

time exam la mai nak serabut..cobaannn.. sekarang ni pon ape yg aku tulis dlm blog pon dah mcm org jiwa kacau je.maleh la .

maybe byk sgt kot ape yg aku pk kan ni.emm..satu pastu satu. pastu satu & satu & satu & satu lg.emm..naik mingong gak pale ni.last2 tilam angin agu gak la yg jadi mangsa rebah badan aku..hehehe..

keje aku skang ni tido..tido..tido..tidoo dan tido lagi..


ape la nk jadi..tp best gak tido nih.jiwa kacau je, terus msuk bilik pastu tido.huhu.best tuh.

pastu bangun pk exam plak.study la.ape yg nk baca la. pastu serabut, ntah ape2 ntah.jiwa kacau. pastu tido lg.hahaha.

mmg kacau la.best kan kalau dpt tido.pastu mimpi plak mcm xnk bgun je tido tuh.hahaha

tp skrang ni jiwa dah ok sikit.otak pon xmingong dah..sekarang otak rasa rileks je..lepas taip blog ni otak rasa rileks je.bestnyee keadaan camni yer.bila ota rasa ringan, rileks mata plak yg turun kebawah, kepala pon tersengguk-sengguk.hahaha.

tahan la ijan oi.ko kan rajin nk study penyelidikan ilmiah..mst dapat A+++++++++++++..


hahaha..rajin2 la ek mata wei..

aku nak study jap.pastu rileks2.

wazzaaa...

1 comments:

Khai said...

waH... LEH dekan sem ni... hahaha, n dpt A untuk dubjek prof lau btl2 cara sdty cm ni... hahahaha (aku doakan)