BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 16, 2009

UPSI tinggal kenangan...

Dah lama aku tak jenguk2 kt blog aku nih.emm..lepas exam je..terus lupa.huhu

aku byk sgt keje yg perlu aku buat.

start ngn 13hb pagi g KL. teman sayang g beli barang2 akak die.beli kain tudung.laku siot sana..

tp mula2 aku xingat langsung 13hb tu hari jumaat..YA ALLAH aku dah lupa hari dah.. nape la.pastu baru la teringat jumaat,sembahyang jumaat kt KL.


first time aku sembahyang jumaat kt bdar KL tuh. dah la tu, pergi plak sembahyang kt Masjid India...memang kena la aku hari tuh..

aku memang xtau langsung.sekali aku pergi dok kt masjid tuh.sebelum waktu jumaat masuk.dgr la ceramah.aku pon pelik.ape la die ceramah ni.sekali dgr tol2, ceramah dlm bahasa TAMIL daa..mmg kena la aku hari tuh.ternganga aku.hahaha

mmg lucu.aku ingat ceramah tu je.sekali waktu jumaat masuk, tiba je khutbah jumaat..mula2 dengar gak bahasa melayu.tp lama2 semacam je aku dgr.adoiiiyaaiii mmg la.sekali khutbah bahasa tamil daa..aku xfham wei.hahaha


redha jelah.yg aku faham masa tu die sebut MUHAMMAD S.A.W..yg tu je aku fham..pastu doa bahasa arab.

tp xpe.pengalaman aku.haha..habis je sembahyang,g kt awek aku,die senyum lebar je..khutbah bahasa tamil daa..hahaha

ape2 pon tu pengalaman aku.rasa dok di India je.hehe.
14hb g hntr barang2 awek aku kt umah akak die.kt kajang.sesat tu.tp jumpa gak jalan.hehe
gi ngan keta.aku drive..emm..

15hb pagi aku balik kg.kelate.sampai la petang.hantr barang2.

pastu malam 15hb tu aku bertolak balik plak mai tg.Malim nih..adushhh penatnyee...sampai la pagi tadi..

tapi keje aku lom selesai lagi.byk lg kena buat..malam ni 16hb11 hingga 17hb aku kena g Taiping.gi urus pasal umah & kenal2 sekolah yg aku nk praktikum..esok plak balik sini...

penatnyeee...

xhabis kt situ je. pada 18hb ni plak aku kena gi Tg. Karang. gi urus pasal rumah awek aku, pastu kenal2 sekolah..balik hari...

19hb plak baru leh bernafas..emmm..lega rasanye..

pastu 20hb ni ade plak taklimat praktikum.sebelah petang..

21hb or 22hb maybe UPSI ni menjadi kenangan aku selama-lamanye..selamat tinggal UPSI..

itulah aktiviti aku utk hari2 yg berbaki ini..

lepas hal2 ni lepas leh la aku tumpukan perhatian aku pada Bisnes aku.aku akan buat tol2.insyaALLAH rezeki mst ade kalau usaha lebih.aminn...

sekian entri aku utk hari ni..

0 comments: