BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, November 3, 2009

jahanam la kooo!!!

wei,aku mmg xpuas hati ngn bengong ni..nape la cari pasl ngan aku.bangang la die nih.aku benci mu bengong.base bengong nk mapuh, bodo tahap dewa,pasl kecik pon nk cari gaduh ke.wei, bengong ko jgn cari pasl ngan aku la.kalau ko xkanl aku sape.

ade aku kisah ke,bengong,bangang, bodo,gilo babi,bangsat lagi kesat.. mak bapak xpernah ajar ke bodo.aku rasa xpernah ajar kot,sbb tu la mu camtu..mmg bodo la.aku xtahu la nk cakap ape.

yg aku tahu mu paling bengong, paling bangsattt lagi kesat,paling menyampah, paling bodo..

haahh..kawan ku sekalian, jgn la sesekali kamu menggunakan perkataan seperti ini, kerana budi bahasa budaya kite yerr.

ingat yer..segala perkataan yg aku ucapkan itu bukan ditujukan kepada sape2.tp untuk memperingati sesama kite.hahahahahaha


jangan marah noh..

salam untuk entri aku buat waktu ini.ade ms aku sambung lagi yer..wakakakaka..

6 comments:

nabilah_2908 said...

lor yer ke...ingatkan marah siapa la td...huhu.. :)

Szalizan Ramli said...

hehe.xde marah sape2.cuma peringatan je.gunalah bahasa kita dengan sebaik2nye.haha

Anonymous said...

bahasa ni x sesuai kalo kita nk guna terhadap manusia
tp ijan aku rasa sesuai kalo kt guna terhadap perkhidmatan atau sistem yg bengong2
contohnya perkhmtan internet TM ngan ULM upc
boleh ke??
pendapat je ni
heheheh

Szalizan Ramli said...

hahaha.aku rasa lebih baik pai.sangat sesuai digunakan jika permulaan kita melayan d'org baik,namun dibalas dengan bahasa yg kurg enak.jd perkataan yg keluarkan adalah amat sesuai lah utk diguna pakai.hahaha

amerzack said...

Tp aku rs sesuai gk dtujukan pd manusia.. Manusia yg bengong yg membengongkan org laen dan drinya sendri.. haha... Ade jgk manusia cm ni...

Szalizan Ramli said...

hahaha.itu terpulanglah pada individu tersebut.kdg2 tu aku pon bengong gak.tp xla sebengong yg tol2 bengong.hahaha.fhm x?hehe.kalau fhm xpe.